מומחה לניתוחי כתף

בחירת מומחה לניתוחי כתף

ד”ר תבור חובב הוא מומחה לניתוחי כתף בעל ניסיון רב, המעניק ייעוץ וטיפול הן במסגרות ציבוריות והן במסגרות פרטיות. בין היתר, ד”ר תבור חובב אמון על תיקון קרעים בשרוול המסובב, ניתוחים להחדרת בלון לכתף, ניתוחי החלפת מפרק כתף אנטומי וכתף הפוכה ועוד. בשורות הבאות נביא בפניכם כמה קריטריונים לבחירה נכונה של המומחה שיטפל בכם.

פרמטרים לבחירה נכונה

 

  • מומחה לניתוחי כתף- הוא בהכרח מומחה לכירורגיה אורתופדית. בנוסף לחברות בארון הארתופדדי הישראלי, ד”ר תבור חובב חבר גם בחברת הברך הישראלית, חברת הכתף הישראלית, בחברה הבינלאומית לארתרוסקופיה, ניתוחי ברך ורפואת ספורט -ISAKOS .
  • לניסיונו של מומחה לניתוחי כתף יכולה להיות חשיבות גדולה, הן בהתאמה של הניתוח והשתל, והן ביכולת לצפות מראש ולהתמודד עם מצבים מורכבים. ד”ר תבור חובב סיים את התמחותו בשנת 2006, לאחר שסיים גם התמחות על בסידני שבאוסטרליה, ובאותה שנה הקים את מרפאת פציעות הספורט במרכז הרפואי קפלן. לאחר כעשור של עבודה בבית החולים, מונה למנהל יחידת הארתרוסקופיה ופגיעות מפרקים במרכז הרפואי.
  • בנוסף ישנה חשיבות רבה להיכרותו של המומחה עם הגישות העדכניות ביותר, לרבות יכולות מוכחות לבצען בהצלחה מרובה. לאורך השנים המשיך ד”ר תבור חובב להשתתף בכנסים והשתלמויות בישראל ובחו”ל, ולהיחשף לגישות ולטכנולוגיות המתקדמות ביותר במסגרת עבודתו הציבורית והפרטית. בפרט מדובר בניתוחים ארתרוסקופיים מתקדמים של הכתף ובשיטות הנחשבות לחדשניות , כמו ניתוח החדרת בלון לכת, וניתוח החלפת כתף הפוכה.
  • מעבר לפן המקצועי, חשוב מאוד גם להתרשם מגישתו האנושית של המומחה, מאחר שניתוחי כתף כרוכים לא פעם בתהליך ממושך של בדיקות, אבחונים, ייעוץ, טיפול והחלמה ממושכת ומורכבת. ד”ר תבור חובב הוא מומחה לניתוחי כתף הדוגל במתן מענה מקצועי, מדויק ואמין לכל מטופל, ובחשיבותו של הקשר הישיר והאישי עימו בזמינות גבוהה.
  • במידה שהנכם ספורטאים הסובלים מפגיעת כתף, חשוב למצוא מומחה שמבין היטב את עולמכם ואת חיוניות ההחלמה המהירה והתקינה. ד”ר תבור חובב הינו ספורטאי חובב המתחרה במרתונים ובתחרויות רכיבת אופניים בישראל ובחו”ל, כך שהוא פועל בהבנה מלאה ובהזדהות עם המטופל, ועושה ככל יכולתו על מנת שישוב מוקדם ככל האפשר לפעילות.

 

לפרטים נוספים ולקביעת פגיעה עם ד”ר תבור חובב, התקשרו לטלפונים 073-3300100או 08-9702314.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

דילוג לתוכן