זריקות אורטוקין מחיר ומידע נוסף

זריקת אורטוקין – יתרונות הטיפול ומה משפיע על מחירו

טכנולוגיות חדשניות ועתירות ידע, המבוססות על מחקר מדעי, מביאות לפריצות דרך משמעותיות בפיתוח טיפולים רפואיים בשנים האחרונות.

ישנה חתירה מתמדת לפיתוח טיפולים אשר:

• יטפלו בשורש הבעיה ויסייעו לרפא אותה, או לכל הפחות, לבלום או לעכב את התקדמותה (להבדיל מטיפולים רבים אחרים, אשר יודעים רק להקל על סימפטומים).
  • יעודדו את הגוף לרתום את כוחות הריפוי הטבעיים שלו למלחמה במחלה, מבלי להשתמש בחומרים זרים, מלאכותיים ואגרסיביים, אשר במקרים רבים, מסבים נזק לצד התועלת וגורמים לתופעות לוואי ולתגובות בלתי רצויות.

טכניקת הטיפול באורטוקין (Orthokine) עונה במלואה על שני הקריטריונים החשובים הללו. היא פותחה בגרמניה בסוף שנות התשעים של המאה הקודמת ונשענת רובה ככולה על חומר (סרום), המופק באמצעים מיוחדים מתאי הדם של המטופל עצמו, ואשר עובר טיפול מיוחד המעשיר אותו ברכיבים בעלי תכונות שמעודדות ריפוי רקמות, המופקים אף הם מדמו של המטופל.
המשמעות מבחינת המטופל היא, שבאמצעות שאיבת דם סטנדרטית, ניתן להכין עבורו חומר תרפויטי מותאם אישית, שגופו מזהה כחלק ממנו ומגיב אליו באופן טבעי, מבלי להתנגד לו, לדחות אותו, או להגיב אליו כאל חומר זר.
לכן, זהו טיפול בעל רמת בטיחות גבוהה מאד ובעל שיעור נמוך מאד של סיכונים, סיבוכים ותופעות לוואי.
הוא פועל על הרקמה בדיוק כפי שהגוף עצמו היה עושה זאת, רק בצורה מוגברת, מואצת ומכוונת מטרה, שמאזנת ועוצרת את תגובת הדלקת הטבעית של הגוף כאשר זו פועלת באופן חריג או מוגזם, ומעודדת את תגובות הריפוי הרצויות.

לאילו מצבים אורתופדיים הטיפול נותן מענה?

אורטוקין מתאים לטיפול:

• בשחיקת סחוס כתוצאה מדלקות מפרקים ניווניות (Osteoarthritis), אשר נמצאת בשלביה המוקדמים או בשלבי ביניים (בשחיקת סחוס בדרגה מתקדמת, לעיתים אין מנוס מהתערבות ניתוחית).
  • בפגיעות שמקורן בגידים ומצבים של דלקות בגיד (Tendinitis ) כגון מרפק טניס, כתף קפואה, דלקת בגיד אכילס, ועוד.
  • מצבי דלקת בשריר.
  • פריצות דיסק.

כל הרקמות הללו עלולות להיפגע כתוצאה מתהליכי שחיקה ממושכים, הנובעים מדלקות כרוניות, מעומס יתר מתמשך או מליקויים מבניים, כמו גם, כתוצאה מפגיעות אקוטיות כגון חבלה וטראומה.
אלו תופעות שנפוץ למצוא אותן אצל אנשים בגיל מבוגר וגם אצל ספורטאים, אך הן עלולות להופיע אצל כל אדם, בכל גיל.

אורטוקין מראה תוצאות מרשימות ביותר ויעילות גבוהה בשיפור תפקודים פגועים כגון טווח התנועה ועצם היכולת לבצע תנועות וכן, בהפחתת רמת הכאב.

זריקת אורתוקין ויתרונות הטיפול באמצעותה

כיצד הטיפול עובד?

לאחר ששואבים דם מן המטופל, מכינים ממנו סרום בעל ריכוז גבוה מאד של רכיבים המיוצרים מתאי הדם שלו, אשר פועלים בשני מישורים:

• בלימת התגובה הדלקתית –
    זוהי תגובה אוטואימונית שגופנו מפעיל באופן טבעי לצורך ריפוי רקמה פגועה. לעיתים, התגובה אינה פוסקת מעצמה והדלקת הופכת לכרונית, אז, באופן פרדוקסלי, היא מאיצה תהליכי שחיקה ופירוק של הרקמה וגורמת לה נזק.
    בתהליך ייצור סרום האורטוקין מתאי הדם של המטופל, מעשירים את הסרום בחלבונים בולמי דלקת בכמות הגדולה פי כמה וכמה מזו שקיימת בדם במצב רגיל.
  • האצת תהליכי גדילה ושגשוג תאים –
    על ידי העשרת הסרום בגורמי גדילה שגם הם חלבונים טבעיים של הגוף, ושבסרום האורטוקין נמצאים בריכוז גבוה בערך פי 200 מהרגיל.

את האורטוקין מזריקים אל תוך הרקמה הפגועה באופן ממוקד וישיר וזהו יתרון גדול נוסף של הטיפול. הוא מקומי ואינו מתערב במערכות גוף אחרות, המרוחקות מהמקום הפגוע.

זריקות אורטוקין – מחיר

נכון להיום, הטיפול אינו כלול בסל שירותי הבריאות ולכן הוא ניתן בתשלום, ומסופק דרך ערוצי הרפואה הפרטית.
לא ניתן לקבוע מראש, ללא אבחון מקדים את עלות הטיפול, משום שלטיפולי זריקת אורטוקין מחיר שמשתנה בהתאם לחומרת המצב של המטופל, לכמות הטיפולים הנדרשת להשגת שיפור מקסימלי ולכמות החומר שיש לייצר בכל טיפול, בהתאם למיקום הפגיעה ולהיקפה.
ישנם גם מקרים בהן קיימת פגיעה ביותר מאזור אחד בגוף (אופייני למחלות אוטואימוניות כלל מערכתיות), אז, דרושים יותר טיפולים.

שמי דר’ תבור חובב, אורתופד מומחה, מנהל היחידה לניתוחי ארתרוסקופיה ופציעות ספורט בבית החולים קפלן ובעל שנות ניסיון רבות.
לתיאום פגישת אבחון ולקבלת הצעת מחיר לטיפול באורטוקין שהיא מקצועית, אמינה ומבוססת על מצבכם האישי, צרו קשר עם אחד מסניפי המרפאה:

בטלפונים: 073-330-0100 (סניף תל אביב)  |  073-380-8877 (סניף נס ציונה)

באימייל: tnhovav@yahoo.com

או השאירו את פרטיכם כאן ונחזור אליכם