ארטרוסקופיה ברך מחיר

אחת הבשורות הגדולות ביותר בתחום האורתופדיה בשנים האחרונות היא האפשרות לבצע ניתוחי ברך באמצעות ארטרוסקופיה. הברך הוא מפרק רגיש מאוד, בעיקר לאור עומס הכוחות המופעלים עליו ועומס המשקל של הגוף עליו. על כן, מפרק ברך שנפגע ושכתוצאה מכך נדרש ניתוח לתיקונו, יזדקק לתהליך החלמה ושיקום ארוך מאוד וגם לא קל במיוחד. ניתוחי ארטרוסקופיה ברך מיניסקוס ואחרים במפרק הברך, מאפשרים לבצע את התיקון הנדרש למפרק תוך מזעור משמעותי של היקף ההתערבות הכירורגית, מה שמסייע מאוד בתהליך השיקום וההחלמה. במילים אחרות, זה לא שארטרוסקופיה מאפשרת לנו לבצע פעולות במפרק הברך שלא יכולנו לבצע באמצעות הניתוח הפתוח, אלא שהיא מאפשרת לנו לבצע את אותן פעולות ולהשתקם מהן בקלות רבה הרבה יותר.

מהי ארטרוקסופיה של הברך?

ובכן, עד לפני מספר עשורים, כל ניתוח כירורגי בוצע על פי מודל הניתוח הפתוח. במודל זה מבוצע חתך גדול יחסית דרכו מבצע הכירורג את הניתוח ברקמות הפנימיות ולאחר מכן תופר את הפתח. בשיטה הארטרוסקופית, הניתוח מבוצע באמצעות שניים או שלושה צינורות דקיקים המוחדרים דרך חורים קטנים ברקמת הבשר ובאמצעותם מבצע הרופא את ההליך הכירורגי הפנימי. כמות החתכים, עומקם וגודלם הוא פחות הרבה יותר בשיטה הארטרוסקופית, מה שמקל מאוד גם על חוויית הניתוח עצמה וגם על תהליך השיקום וההחלמה ממנו. יתרון זה בא לידי ביטוי בכל סוגי הניתוחים הארטרוסקופיים ובמיוחד במקרה של ארטרוסקופיה ברך מיניסקוס, לאור רגישותו של מפרק הברך והקושי שלו להחלים לאחר פציעה כאמור.

ארטרוסקופיה ברך מחיר

היכן ניתן לבצע את הניתוח?

ניתוחי ארטרוסקופיה מבוצעים בכל יום במערכת הבריאות הציבורית במגוון רחב של ניתוחים ופעולות כירורגיות. יחד עם זאת, במקרה של ניתוחי ברך, בהחלט מומלץ לפנות לרופא פרטי ובמיוחד רופא שמציע את האפשרות של ניתוחי ארטרוסקופיה ואף מתמחה בה. במקרה של ניתוחי ארטרוסקופיה ברך מחיר הניתוח יכול להיות אף נמוך יותר מזה של ניתוח פתוח, וזאת לאור פשטותו של הניתוח ביחס לניתוח הפתוח. יחד עם זאת, רופאים שונים מיישמים גישות שונות של תמחור וכדאי לבחון את הדברים יותר לעומק בעולם האמיתי.

ד”ר תבור חובב הוא אורתופד מומחה המנהל את היחידה לניתוחי ארטרוסקופיה ופציעות ספורט בבית החולים קפלן – בדיוק איש המקצוע שאוחז בכל היכולות וכל ההתמחויות הנדרשות לביצוע ניתוח ברך ארטרוסקופי בצורה המקצועית ביותר וכן… גם במחיר מאוד אטרקטיבי. לפרטים נוספים וקביעת תור, פנו עוד היום למרפאת ד”ר תבור חובב בטלפון 08-9702314.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

דילוג לתוכן