אורטופד מומחה כתף

חשיבותו של אורטופד מומחה כתף מומלץ

לא מעט אנשים סובלים מבעיות ופגיעות שונות בכתף, ולעיתים גם נדרשת התערבות כירורגית שמבצעים מומחים לקבלת פתרון מיטיב. כשמדובר על כירורגיה אורתופדית קיים גיוון משמעותי וכך מומחים לכירורגיה אורתופדית נבדלים זה מזה בהיבטים רבים, כגון מידת הניסיון, המוניטין שלהם, התחומים שבהם הם עוסקים, מיומנויות ייחודיות וכדומה.

לכן, במידה וקיימת בעיה אורתופדית חשוב מאד להתאים את המומחה הרלוונטי עבור הבעיה הספציפית, ובפרט כאשר מדובר על בעיות של כתף, זרוע או ברך. החשיבות של מומחה המתמחה באזור הספציפי מאפשר לקבל מענה מדויק, מקצועי ואפקטיבי יותר, הן בשלב האבחון, הן בשלב הייעוץ ועל אחת כמה וכמה בניתוח עצמו. בין אם אתם מחפשים אורטופד מומחה זרוע או אורטופד מומחה כתף מומלץ הגעתם למקום הנכון.

הבדלים בין מומחים לכירורגיה אורתופדית

רופאים מומחים לכתף בונים מיומנות איטית ויסודית שלאורך זמן מאפשרת לקבל שליטה ואת המיומנויות הנחוצות לא רק להשיג את התוצאות האופטימליות ביותר במהלך הניתוח, אלא הגם אורטופד כתף מומחה מסוגל לצמצם באופן ניכר ומשמעותי את הסיכון לזיהום, ובכך להיטיב גם עם תהליך ההחלמה מהניתוח. אורטופד כתפיים מומחה או רופא מומחה כתף יוכל לספק פתרונות מדויקים יותר לכתף ממה שיוכל לספק אורתופד כתף או רופא כתף בתחילת דרכו.

כמו כן, אפשר לקבל על אורטופד מומחה כתף המלצות המשקפות במידת מה את יכולותיו ואת שביעות רצונם של המטופלים והמנותחים. את ההמלצות ניתן לקבל בדרכים שונות, למשל באתרים הפרטיים של מומחים שונים בפורטלים ובפורומים רפואיים, וכדומה. אם קיבלתם המלצה על רופא אורטופד מומחה כתף, כדאי לשאול את החבר או המכר שהמליץ לכם מהיכן מגיעה ההמלצה: האם זה בגלל שביעות הרצון מתוצאות הניתוח, האם לאור הגישה המנחה את עבודתו של הרופא, האם הזמינות והליווי האכפתי שניתן עוד לפני הניתוח ואחריו, וכיוצא בזאת.

ד”ר תבור חובב – אורתופד מומחה

ד”ר תבור חובב הוא אורטופד מומחה כתף מומלץ, המשמש כיום כמנהל יחידת ניתוחי הארתרוסקופיה ופציעות הספורט במרכז הרפואי קפלן. בפרט מתמחה ד”ר חובב בניתוחים ארתרוסקופיים (ניתוחים זעיר פולשניים עם סיב אופטי) של הכתף והברך, ובטיפול בפציעות נפוצות של ספורטאים. את לימודי הרפואה עשה בבית הספר לרפואה של הדסה בירושלים, ולאחר מכן ביצע את התמחותו בכירורגיה אורתופדית במרכז הרפואי אסף הרופא. בתוך כך, ביצע השתלמות עמיתים בתחומי ניתוחי ארתרוסקופיה, החלפות מפרקים ופגיעות של המפרקים בסידני שבאוסטרליה, ולאורך השנים המשיך לעבור מגוון השתלמויות בתחומי התמחותו בארץ ובחו”ל.

לפרטים נוספים ולקביעת פגיעה עם ד”ר תבור חובב, התקשרו לטלפונים 073-3300100 או 08-9702314.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

דילוג לתוכן